Monday, May 3

Am ramas cu Vodafone

Am prelungit cu inca 2 ani contractul cu Vodafone dupa ce am analizat si unele oportunitati de migrare. Am optat pentru 2 x Vodafone Complet 800 (800 min in retea + 125 nationale/8.99 EUR -probabil peste necesarul de comunicare al familiei) + un pachet de date pentru numarul meu (Internet pe mobil - 500MB trafic/3.99EUR) + un smartphone Nokia N97 mini. Daca alegerea serviciilor a fost relativ simpla, terminalul m-a cam incurcat. In esenta tot acesta a fost si motivul aruncarii unei priviri catre Orange, singurul cu iPhone in oferta. Din pacate, iPhone-ul este disponibil doar cu un pachet dedicat de servicii destul de piperat. Pe lista scurta am avut: Nokia e72, 2 modele de BlackBerry, N97 mini (am avut clasic si mi s-a parut prea mare) una dintre cerintele de baza fiind existenta unei tastaturi qwerty fizica. Doar pentru iPhone as fi facut o exceptie. M-am uitat atent si la ultimele modele de HTC lansate (Legend mai ales) insa nu m-au convins, in ciuda sistemului de operare Android si a procesoarelor mai performante.
Realitatea este ca in termen de 2 ani, evolutia la nivel de servicii si preturi a fost una majora. Acum 2 ani aveam un abonament Vodafone 75 cu cca 150 de minute incluse ( 100 in retea + 50 nationale) pentru un pret apropiat, mai mult, nr de minute era insuficient si depaseam valoarea abonamentelor.