Friday, August 7

Romania si ,,front office-ul,,

Front Office-ul este linia de batalie a oricarei companii pentru ca acolo se interactioneaza cu clientul. Nu stiu cum se face ca pe la noi in Front Office se aduc cele mai neperformante aplicatii si cei mai nepregatiti oameni.
Ieri ma duc la o banca sa deschid un cont pentru unul dintre copii, cont in care sa intre automat alocatia primita de la statul roman. M-am dus la ei pt ca sunt singurii care se ocupa de actele necesare, altfel ar fi trebuit sa ajung la nu stiu ce birou din nu stiu ce primarie etc. Este minunta ca au acest serviciu insa deschiderea unui cont a luat aproape o ora (operatiuni, fotocopieri de documente dar si incurcaturi de degete pe tastatura), iar la 5 minute dupa ce am iesit m-au sunat ca au uitat sa-mi ceara inca o seamnatura si o taxa de 5RON.
Astazi, merg la un dealer Mercedes ca sa cumpar un cadou pentru un cunoscut, niste accesorii, care s-ar fi putut cumpara si online. Acolo, un tip din Front Office se mira cand ii spun ca firma lui are si un magazin online, imi spune ca nu prea au stocuri si la solicitarea mea pentru un T-Shirt Polo size M + o sapca gen baseball, merge in magazie si imi aduce o camasa alba, size XL. Cat de idiot sa fii sa nu intelegi, mai ales ca i-am si aratat in propriul lor catalog. Mai mult, ma trimite pana in Chitila (situatia petrecandu-se in zona Vitan) la un alt magazin unde ,,stie el ca sunt stocuri,. Inspirat, dau un telefon si evident... nu aveau.
In ambele cazuri, firmele au investit in sedii frumoase si primitoare dar nu s-a gandit nimeni sa le spuna 2-3 vorbe si angajatilor din Front Office.