luni, iulie 20

Se (re)aliază Microsoft cu Yahoo?

Relațiile Microsoft-Yahoo din ultimii doi ani arata deja ca mariajul familiei Progoana, insa Carl Icahn, unul dintre cei mai influenti oameni din Yahoo, a dat de inteles, intr-o declaratie pentru Reuters ca o noua intelegere intre cele doua parti este foarte probabila. In cadrul acestei intelegeri, Microsoft va prealua business-ul de cautare al Yahoo, iar Yahoo va vinde servicii de advertising pentru ambele companii. Afirmatiile lui Icahn vin dupa ce saptamana trecuta All Things Digital afirma ca mai mulți seniori din Microsoft au plecat in Silicon Valley pentru discutii detaliate și ca Ballmer este foarte implicat în discuții desi nu a facut deplasarea. Informatiile din presa de peste ocean lasa insa impresia ca intelegerea este mai mult dorită decat stabilita. Exista mai multe variante de finalizare a discutiilor, insa e cert ca pentru a lupta cu Google (care in ceea ce inseamna cautare, cautare contextuala si online advertising a luat un avans considerabil) cele doua companii trebuie sa faca front comun.