Wednesday, July 22

De prin banca auzite

The Bride scrie astazi despre ,,maimutele de banca,, post care imi aminteste de un episod recent petrecut intr-un sediu LibraBank. Am Internet Banking atat de la BCR (sistem cu token) cat si de la Libra (sistem cu certificat digital) dar il prefer oricand pe cel cu token, de altfel IB-ul de la Libra are o multime de hibe (inclusiv ca nu prea e prieten cu MacOS sau Vista). La ghiseu cer printre altele un extras spunandu-i tipei ca nu prea folosesc serviciul lor onli pentru ca nu prea merge si ii amintesc de cel de la BCR. Tipa devine interesata si imi pune o multime de intrebari despre eBCR (relativ detaliate). Intrebarile ma duc la gandul ca vrea sa faca o analiza si eventual un raport ceva despre nemultumirile clientilor si despre concurenta. Ii raspund atent si intr-un final, imi zice in soapta ,,stiti am si eu cont la BCR si ar vrea sa-mi fac un abonament la Internet Banking ca nu pot sa ajung in timpul programului,, :))