Wednesday, June 10

,,Birul scolar,,

Adevarul publica astazi un articol foarte pertinent despre situatia din scolile romanesti si banii cheltuiti de parinti pentru diferite activitati extrascolare. Ma lovesc si eu de aspectul acesta la gradinita (de stat) unde merge copilul din dotarea familiei. Ok inteleg rostul orelor de engleza, sport, dansuri, al teatrului de papusi, excursii etc dar nu inteleg de ce mi se ,,baga pe gat,, diverse reviste (cu sau fara CD), vizionari de filme in cadrul gradinitei, sedinte foto etc. Am platit 5RON pentru vizionare ,,Finding Nemo,, desi cred ca il putea vedea mai bine acasa, am platit 25RON pentru un set de poze care au ajuns intr-un sertar pentru ca cele pe care i le fac eu sunt mult mai reusite, am un set de reviste nedesfacute, iar exemplele pot continua. Cred ca ministerul ar trebui sa faca ceva mai multa ordine pe aici.