Friday, April 24

Imi pare rau de eMag

Nu am avut relatii foarte apropiate cu eMag: nu am scris despre ei (doar aici pe blog), am cumparat destul de rar, iar din echipa de management l-am cunoscut doar pe Radu Apostolescu, oarecum tangetial in urma unei implementari de ERP. Imi pare rau pt ei ca desi au reprezentat succesul in comertul online romanesc au sfarsit prin a vinde 51% din companie in primul an in care nu au fost pe val, adica in cel mai nepotrivit moment pentru a vinde. E usor sa ai opinii cand esti la distanta dar vanzarea asta suna a mariaj din interes si sa fiu sincer nici nu-mi place compania care i-a cumparat. A fost o miscare neinspirata, probabil de sacrificiu si justificata de necesitatea supravietuirii. Suma nici nu mai conteaza (oricum e mai mica).
Foarte interesat este ca unul dintre comentariile anonime de la postul cu ,,Zvonuri despre eMag,, din noiembrie anul trecut, spunea oarecum vizionar ,,eMag nu va mai exista in 2010,, .