Sunday, December 2

Romtelecom, elefantul care vrea să danseze, mai sărac în 2007

Vineri, în preambulul conferinței lui Michael Porter, George Makowsky , Director Executiv Comercial afirma că Romtelecom se transformă încet într-un elefant care dansează, sau care cel puțin începe să facă primii pași de dans. Pentru a avea agilitatea necesară dansului Romtelecom a trebuit să renunțe la o serie de clienți puțin productivi, iar această politică a afectat structura veniturilor. ( detalii despre scăderea profitului companiei cu 53,15 găsiți aici). Părerea mea este că elefantul nu trebuie să gândească doar în termeni macroeconomici ci să fie mai atent și la relația cu clienții. Iar din punctul acesta de vedere, mai mult decât un call center care răspunde în 20 de secunde, contează oamenii care intră în case și impresia pe care o fac. Am scris pe blog despre doi tipi în civil fără ecusoane care au venit să instaleze Dolce unei prietene. Mai mult, în urma unei sesizări la deranjamente, la mine acasă ( în lipsa mea, era însă acasă cineva) s-au prezentat două persoane pentru verificări. După ce au constatat că priza avea o problema ( deși nu cred acest lucru ci că ei au stricat-o la demontare) mi-au înlocuit-o cu o alta. Diferența este că prima era încastrată în perete, iar cea pusă de ei lipită undeva mai sus cu scotch dublu-adeziv, arata scandalos. Evident că am schimbat-o imediat, însă a rămas o pată urâtă pe perete. Ce ar trebui să știe cei de la Romtelecom este că nimeni nu vrea ca ei să danseze ci doar să ne arate mai mult respect și ceva profesionalism.