Tuesday, November 27

HP corigent la PR

După plecarea Ariadnei Păișiu în concediu de creștere copil, în PR-ul de la HP este cam harababură. Evenimentul de astăzi este exemplul ideal. Am trecut peste ora matinală pentru că înțeleg programul aglomerat al unui manager regional, deci cu atât mai mult programele a patru manageri regionali în cadrul unui eveniment restrâns cu presa. Mi-am dus copilul mai devreme la grădiniță, am lăsat masina în parcarea de la birou si cu metroul la 9 fix eram în Europa House. Acolo...nimic. Recepția goală, holul la fel...când sa-mi pun primele întrebări dacă nu cumva am greșit ziua apare o domnișoară care mă invită să iau loc pe o canapea. După 10 minute remarc într-una din săli o figură din presă și intru, începuse deja. După 30 de minute apare și omul HP care trebuia să ne aștepte de la început, iar o doamnă al cărui nume era în invitație la capitolul primire și informare nu a mai apărut deloc. Ce a înțeles agenția DRAFTFCB/HORIZON PR că trebuie să facă la acest eveniment este un mister pentru mine și încep să cred că dacă vrei cu adevărat să îngropi un eveniment apelezi la ei.

Later edit: acum am remarcat și raspunsul de la agenție la confirmarea participării mele la eveniment :,,Va multumim pentru confirmare si va asteptam maine dimineata!,, - super tare