Saturday, November 10

ApacheMedia și aparențele înșelătoare

Îmi place să cumpăr online, e mai comod și uneori și mai ieftin. Mai zilele trecute am comandat pe un magazin online al ApacheMedia din Ploiești un cuptor încorporabil. Pretul fără să fie chilipir, era cel mai mic însă nu avea posibilitate de plată on line dar ca să fiu sincer cateodată prefer plata la livrare. Trimit comanda și aștept. După câteva zile mă sună o domnișoară care îmi cere să fac plata prin bancă și să le trimit o copie după OP. Consider cererea atipică, îi spun că nu imi place și că sa-mi trimită ei coletul iar eu le plătesc la primire. Tipa zice că nu se poate dar că se va gandi la o soluție. Cum pe net nu prea găsesc detalii despre ei, iar tipa nu mă mai sună vreme de câteva zile consider că e o țeapă și mă gândesc la altele. Concluziile mele s-au dovedit însă greșite și în cele din urmă un reprezentant de la Franke ( producătorul) mi-a adus personal marfa comandată acasă și nu a acceptat niciun fel de tip. Totul e bine când se termină cu bine.