Ce au înțeles românii din Tap&Go, plata fără PIN
Am mai fost surprins de unii comercianti care nu mi-au cerut PIN-ul pentru o tranzacție bazată pe card, însă majoritatea mi-au solicitat un ID. Astăzi în Unirea Shopping Center, cumpăr o jaketă pentru fi-miu, dau card-ul iar tipa de la casă îmi dă direct bonul pentru semnat. Card-ul meu Maestro emis de BCR, POS-ul ei de la Banca Românească. E normal să fie o tranzație fără PIN? Suma în jur de 150 RON nu e mare dar Mastercard, spre exemplu, a lansat acest concept pentru plăți mici zilnice ( un ziar, o cafea, două beri etc) Îi spun fetei că ar fi trebuit să îmi ceară un document, că poate card-ul e furat, iar ea devine brusc ofuscată că nu e problema ei, că nu i-a spus nimeni, că să am grijă de card etc. Păi cu genul asta de atitudine vrem să să încurajăm noi comerțul on line, plata cu card-ul, tap&go etc. Sunt sigur că nu i-a explicat nimeni ( nici patronul fetei nici banca patronului) ce și cum.